Sunday, March 11, 2012

POTATOES FLAKES LOAF

POTATOES FLAKES LOAF /PAINE ALBA CU CARTOFI


Bun gasit dragi mei cititori!


Dupa cum v-am promis in mesajul anterior vom pregatii o paine delicioasa cu cartofi.
Astfel ingredientele sunt urmatoarele:

500ml apa calduta
2 lingurite de zahar
2 lingurite de sare
4 linguri ulei
450 gr. faina alba(High Grade)
225 gr. fulgi cartofi
4 lingurite drojdie uscata, super activa

Procedeul de preparare este asemenator painii albe simple.

Puteti de asemenea adauga pe acest tipt de paine, cam cu 5 minute inainte sa o scoateti din cuptor, Mozzarella si Oregano uscat. Ii confera o savoare mai speciala.
Puteti sa adaugati si alte condimente cu alta ocazie. Ramane la alegerea dvs, si mai ales de gustul dvs.
Oricum pt orice alte intrebari va stau la dispozitie, dar mai ales si cu idei.

Faina alba trebuie sa fie neaparat cu proteina de 11-12% pt rezulatatele mentioante de mine.

NOTA:
Acest tip de paine nu va creste extrem de repede si de inalt. Nu intrati in panica, fulgii de cartofi sunt mai grei. Daca respectati timpul de crestere cate 1h dupa fiecare manevrare veti avea succes garantat.
Este o paine consistenta, ideala pt micul dejun.


Va doresc succes si Pofta buna!
De asemenea astept parerile voastre!

1 comment:

  1. Dragele mele!
    La aceasta minunata reteta de paine am adugat un ingredient in timpul framantarii.
    Stiti doar ca-mi place sa ma joc cu ingredientele, sa experimentez noutati gustative noi.
    Asadar am adugat o lingura de oregano uscat, pt cantitatea celor 2 paini.
    Este minunat, are un gust deosebit, usor digestiv, dar mai ales inedit.
    Incercati si cu siguranta va va incanta!
    Asadar, la cat mai multe idei minunate!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...